سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :24
کل بازدید :496266
تعداد کل یاداشته ها : 243
103/1/9
8:41 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فواد[114]
در باغ شهادت را نبسته اند. کلیدش را هم کسی نشکسته است. جنگ همان جنگ است. از آغاز تاریخ تا پایان آن همواره نزاعی بین حق و باطل وجود داشته و خواهد داشت. جنگ ادامه دارد. تنها این مختصات جنگ است که تغییر می کند و این ماییم که باید زمین جدید بازی را خوب بشناسیم. باید جبهه ها را پیدا کنیم. سکوت در این میدان جایز نیست. نشستن به منزله همراهی با دشمن است. باید برخیزیم. زمانی کشور به کسانی نیاز داشت که سلاح بر دوش بگیرند. امروز به کسانی نیاز دارد که تولید علم را کلید بزنند؛ به کسانی که مقابل منافقان داخلی بایستند؛ به کسانی که مقابل اندیشه های فاسد وارداتی قد علم کنند؛ به کسانی که از گفتمان انقلاب دفاع کنند؛ به کسانی که نرم افزار انقلاب را تدوین کنند؛ به کسانی که مقابل انقلابیون شرمنده بایستند؛ به کسانی که حاضر باشند از خودشان عبور کنند؛ به کسانی که حاضر باشند هزینه بدهند؛ به کسانی که فقط با خدایشان معامله کنند.

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همفکری عاشق آسمونی وبلاگ گروهی فصل انتظار مکاشفه آخرالزمان و منتظران ظهور یک لحظه با یک طلبه! بتلیجه ● بندیر ● سجاده ای پر از یاس در کوی بی نشان ها د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازگذار جبهه وبلاگی غدیر ● رایحه ● جاکفشی عروج تخریبچی هیات محبان بقیةالله روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه شلمچه جاده خاطره ها .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رنگارنگه یک فنجان شعر سلام شهدا سرافرازان یک ایحسب الانسان ان یترک سدی «نجوای شبانه» رند نور توشه آخرت نشانه ساحل نشین اشک بچّه شهید (به یاد شهدا) شهدای دفاع مقدس شهید قنبر امانی چفیه استشهادی خط سوم نگاه منتظر مرصاد صفحات خط خطی فرشتگان رنجور در حسرت شهادت قبیله ی زمین شریعت پاینده کلک بهار مهندسی متالورژِی فدایی سید علی از فرش تا عرش بر و بچه های ارزشی دوزخیان زمین شش گوشه نه آبی .. نه خاکی یا زهرا(س) یادگار آل یاسین نورهدایت امیدزهرا هامون و تفتان صبح دیگری در راه است .... شاهد کشکول سیب گلاب نسیم وحی عوامل پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟ عکس جالب مهدیار دات بسیجی این راه بی نهایت کبوترانه من هیچم علوم قرآنی Quranic Sciences آفرینش قاضی مالخر خاطرات باور نکردنی یک حاج اقا حزب اللهی مدرنیته گنجینه قصار خودت va خودم .: حرف دل :. کجایید ای شهیدان خدایی ● باد صبا ● سیب سرخ انتظار فوتوبلاگ وصال نشانه های ظهور موعود پرواز نیلوفرعاشق طلبه میلیونر حریم یاس یکدلی در سفر زندگی شهید امر به معروف زوبونی عشق حسین(ع) و در باره ی معصومین نیم پلاک یعنی شهید وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا وبلاگ ایران اسلام در گوشی با خدا مشهد وبلاگ خاطرات مخلصات سوخته دل با معرفت ترنم بهاری یادداشت پرس و جو حاج صالح رهپویان وصال تمنای وصال بیقرار ظهور امتداد استخاره با قرآن مداحی و مولودی پایگاه اطلاع رسانی استاد انصاریان تجلی اعظم شیعه نیوز شبهای پیشاور بهترین ها امام موسی صدر شهید چمران سایت اطلاع رسانی استاد مصباح یزدی گل گفته معبر خدای که به ما لبخند میزند بسیج . خودباوری . شکوفائی و نوآوری واحد106 لشگرامام حسین وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا گنجینه معرفت بی قرار سلام113 آفتاب مهربانی فرزند شهید بسیجی مردان بی ادعا بسم رب المهدی ما زنده ایم مبلّغ مجمع فرهنگی مذهبی بهشت نور .::: مجاهدین ولایت :::. شجره طیبه قدسیان شمیم رضوان نقطه رهایی رایحه وصال فاطمه برترین بانوی جهان ستاد یادواره شهدای ارسباران جهان شناسی رهرو شهیدان
نگاهی به سنگنوشته یک شهید
روی سنگ قبرم با خط درشت بنویسید: درود بر امام خمینی
تصویر بزرگ
 این سند همان پیوند بی بدیلی است که جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارد و هیچ مزدور مشرکی نمی تواند خللی به آن وارد نماید.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس به دنبال اهانت رذیلانه گروهی از خودفروخته گان به تمثال مبارک حضرت امام به بهانه 16 آذر 88 ، به دنبال مطلبی می گشتم که هم تسلای دلم باشد و هم آرامبخش قلوب همه آنان که قلبشان از این جسارت بی سابقه مجروح شد و هم پاسخی دندان شکن به همه بی مایه گان و لامذهبانی که حیات ذلت بار خود را جز در گرو مرگ «نهضت امام خمینی » و راه او نمی بینند.
از قضا گذارم به بهشت زهرای تهران افتاد و در قطعه 24 توفیق زیارت مزار شهیدی نصیبم گشت که گمشده خود را روی سنگ مزار او یافتم. آرامگاه مقدس شهید «حمید رضا طاهری» در قطعه 24 ، ردیف 32 ، شماره 23 قرار دارد. او در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی «شلمچه» به شهادت رسیده است.
مادر این شهید عزیز هم در جریان کشتار حجاج بیت الله الحرام توسط نوکران بلافصل آمریکا ،خاندان کثیف سعودی به سال 1366 به شهادت رسیده بود. تصویر مزار این شهید را در بخش «عکس های مرتبط»(گوشه چپ صفحه) الصاق کرده ام. شما هم اگر بخوانید ان شاءالله آرامشی خواهید یافت.
شهید مذکور در وصیت نامه خود درخواستی را مطرح کرده است که پس از شهائتش توسط خانواده اش به اجابت رسیده. این سند همان پیوند بی بدیلی است که جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارند و هیچ مزدور مشرکی نمی تواند خللی به آن وارد نماید. شادی روح شهید «حمید رضا طاهری» و مادر شهیدش ، بانو «صفیه هاشمی طاهرآبادی» فاتحه ای بخوانید همراه با صلوات بر پیامبر اعظم(صلوات الله علیه).

*متن سنگ نوشته مزار شهید «حمید رضا طاهری» :
بسم رب الشهدا و الصدیقین
روی سنگ قبرم با خط درشت بنویسید:درود بر امام خمینی
مرگ بر دشمنان اسلام
مرگ بر آمریکا
ولادت : 1340
شهادت: 1361
شهید حمید رضا طاهری
فرزند محمد امین

این شهید نوجوان که نام او حمیدرضاست
شهرت او طاهری و کشته راه خداست
تا ندای رهبر دین را پی یاری شنید
از دل و جان گفت لبیک و شلمچه شد شهید
نام حمله رمضان ، فیض شهادت شاملش
هست سالار شهیدان تا قیامت یاورش
تیر ماه 61 در بیست و سوم شد شهید
زین شهادت سرفراز آند به کام خود رسید

*نشانی تربت پاک شهید:تهران - گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
قطعه 26 ردیف 32 شماره 23

88/9/23::: 11:35 ع
نظر()
  
  
متن زیر نامه سراسر محبت علامه طباطبایی قدس سره خطاب به شاگرد خویش حضرت آیت الله جوادی آملی دامت برکاته است .مطالعه و دقت در کلمات مورد استفاده خالی از لطف نیست.

قم ـ خدمت ذی شرافت فخر الاعلام و زبده المحققین العظام حجت الاسلام آقای جوادی دامت برکاته مشرف آید.

به عرض شریف می رساند: امیدوارم که قرین عافیت و موفقیت بوده و پیوسته از عنایات عالیه حق عزّ اسمه و توجّهات سامیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه بهره مند می باشید. با حذف مقدمات عرض می شود که آقایان متصدّیان امور مدرسه حقّانی در خصوص درس فلسفه که از جنابعالی توقع داشتند و دارند به تصوّر اینکه بنده زورم به جناب عالی می رسد! و اگر جدا خواهش کنم رد نخواهید کرد، بنده را تحت فشار قرار داده اند و حقّا هم اگر جنابعالی نپذیرید، این درس متروک خواهد شد. لذا جدّا خواهشمندم از هر راه امکان پذیر اگر چه کم و زیاد خالی از مشقّت نباشد این مسئله را پذیرفته یک ساعتی برای این تدریس اختصاص بدهید و ضمنا ما را نیز از فشار آقایان نجات دهید.
ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم . والسلام علیکم و رحمة ا...
محمد حسین طباطبایی.?? رجب ??.

آیت الله جوادی آملی در پاسخ برخی که پس از چندی پی گیر جواب نامه فوق بودند اظهار می دارند:
علامه طباطبایی (قدس سره) نامه ای برایم نوشت که آن را بوییدم و بوسیدم و بر مردمک دیده نهادم .
منبع سایت تابناک

  
  
حضرت استاد صمدی آملی از شاگردان برجسته ی علامه حسن زاده آملی در مورد ارزش تحمل سختی کار می فرمایند :

صبح که به محل کارتان می روید قبل از آن وضوئی بگیرید و رو به قبله «یا الله» بگویید و سپس به راه بیفتید . چون بی وضو نمی توان عبادت کرد . همچنان که بی وضو نمی توان به نماز روی آورد و یا بی احرام رو سوی خانه کرد و حج به جا آورد . زیرا محل کارتان کعبه و قطرات عرق که در آنجا از جبین و بدنتان سرازیر می شود کفاره گناهان است .

 هر مقدار که در حین کار عرق می ریزید خودتان را صاف می کنید .

شرح مراتب طهارت- استاد صمدی آملی


88/9/10::: 11:2 ع
نظر()
  
  

 

امروزه اقتدار، عزت وعظمت بسیجیان بر جای جای دنیا سایه افکنده و نظام جمهوری اسلامی با نام بسیج تفسیر، تشریح و تبیین می شود. بسیج نگاه جهانی داشته و تشکلی است که بی تردید لشکرامام عصر (عج) محسوب شده و ضامن مصونیت و امنیت ایران اسلامی است. نیروهای بسیجی نمایندگان راستین نظام بوده و متعلق به هیچ جناح و جریانی نبوده ، بلکه لشگرمخلص خداست که دفترتشکیل آن را همه ی مجاهدان امضا کردند. هرجا تفکربسیجی حاکم بوده ، موفقیتی نیز وجود داشته چرا که آنان انسانهای بی ادعا، مخلص و اهل عمل هستند. بسیج، حضور داوطلبانه درصحنه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و دفاع از دستاوردهای انقلاب است. بسیج، عامل تقویت روحیه ی همیاری و مسوولیت پذیری بوده و دفاع همه جانبه ازاسلام درعرصه های فرهنگی، علمی و دفاعی را برعهده دارد. تفکربسیجی موجب انگیزه، حرکت وتلاش برای دستیابی به پیشرفت و پویایی بوده و تفکر بسیجی یعنی دفاع مقدس، یعنی با تمام ظرفیت درخدمت اسلام و کشور بودن است.

بسیجی، سلام بر تو
که مروارید خاطرات همیشه زنده
شهامت و استواری را در صدف جانت پرورانده ای
عشق الهیت را ،قلب آسمانیت را  می ستایم 


هفته بسیج بر بسیجیان همیشه بیدار مبارک

 



88/9/3::: 10:55 ع
نظر()
  
  

سلامت نفس

روزی شهید بهشتی از کمیته استقبال تهران به پاریس زنگ زده و گفتند: برای ورود امام برنامه‌هایی تنظیم شده، به امام بگویید که فرودگاه را فرش می‌کنیم، چراغانی می‌کنیم، فاصله فرودگاه تا بهشت زهرا را با هلی‌کوپتر می‌رویم و ...

    وقتی خدمت امام مطالب را گفتم. پس از استماع دقیق که عادت همیشگی ایشان بود که سخن طرف مقابل را به دقت گوش کنند و آن‌گاه جواب گویند، با همان قاطعیت و صراحت خاص خود فرمودند: برو به آقایان بگو، مگر می‌خواهند کوروش را وارد ایران کنند! ابداً این کارها لازم نیست. یک طلبه از ایران خارج شده و همان طلبه به ایران باز می‌گردد. من می‌خواهم در میان امتم باشم و همراه آنان بروم ولو پایمال شوم.

                                                            نقل از حجت الاسلام فردوسی‌پور، سیره آفتاب


88/9/2::: 9:33 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اما من وا مانده این عالم خاکی باز هم جا ماندم . میخانه را نبستند جام مرا شکستند ...
+ بهره ما از ماه رجب چیست ؟
+ در دنیا اگر خودت را مهمان حساب کنی وحق تعالی را میزبان! همه غصه ها می رودچون هزارغصه به دل میزبان است که دل میهمان از یکی از آنها خبر نداردهزار غم به دل صاحبخانه است که یکی به دل مهمان راه ندارد http://tabehesht.parsiblog.com